bedrijfsnieuws

• 0803-2020

Wat zijn de technische vereisten voor verpakking van een product?

Om de veiligheid van goederen in de circulatie te garanderen, moet de verpakking van het product een bepaalde sterkte, solide, stevig en duurzaam te hebben. Voor verschillende vervoermiddelen en vervoermiddelen, de overeenkomstige verpakkingshouders en technische behandeling moet worden ively gebruikt. Kortom, de gehele verpakking voor opslag en transportomstandigheden en sterkte eisen op het gebied van circulatie.

• 0703-2020

Wat zijn de soorten verpakking van een product?

Er zijn vele soorten verpakking van een product. De indeling en soorten gemeenschappelijke verpakking van een product zijn als volgt.

• 0603-2020

Wat zijn de kenmerken van de verpakking van het product?

Commodity verpakking heeft twee kenmerken: attribuut en grondstoffen. De verpakking is een accessoire voor de inhoud; productverpakking is een speciale grondstof aan de inhoud van het product, welke waarde en gebruikswaarde heeft; tegelijkertijd is een belangrijk middel om de waarde en de gebruikswaarde van de inhoud te realiseren.

• 0503-2020

Verpakkingselementen-vormfactor

De vormfactor is de vorm van het weergaveoppervlak van de productverpakking, zoals de grootte, afmeting en vorm van het schermoppervlak. Er zijn drie voorkomende vormen in ons dagelijks leven, natuurlijke vormen, kunstmatige vormen, en af ​​en toe vormen. Het is noodzakelijk om een ​​vorm geschikt voor elke aard, dat is te vinden, om iets met een gemeenschappelijke regelmaat een abstracte vorm noemen.

• 0403-2020

Wat is de rol van de verpakking van een product ontwerp?

De rol van de verpakking van een product ontwerp is om het product te beschermen, verfraaien van het product, en het bevorderen van het product. Het is ook een technische en artistieke middelen om de commerciële waarde van het product te verhogen. Verpakking is afhankelijk van het product en een belangrijk middel om de waarde van het product te realiseren.

• 0303-2020

De betekenis van brede verpakkingen

Verpakking is gebaseerd op de containers, materialen en hulpstoffen gebruikt overeenkomstig bepaalde technische methoden om producten te beschermen, bevorderen vervoer en verkoop in de bloedsomloop te bevorderen. Er wordt ook naar de werking activiteiten van de toepassing van bepaalde technische werkwijzen in het proces van containers, en hulpstoffen toegepast om het bovengenoemde doel te bereiken.

• 2702-2020

De smalle concept van de verpakking

De verpakking is de algemene naam van de container, en hulpstoffen gebruikt om het product te beschermen in het proces van de circulatie, te vergemakkelijken het transport en de verkoop te bevorderen.

• 2602-2020

Maak uw ontwerp mooier

Mensen als goed uitziende dingen, en het kopen van goed uitziende producten maakt mensen zich goed voelen. Hoewel deze foto werd genomen vanuit een andere hoek, de "vogel" theezakje op de foto is ook erg interessant. Het zweeft prachtig in uw kopje thee, net als vliegen, straalt een soort van rust.

• 2502-2020

Wat het product is, wat de verpakking doet

De samenstelling van het product staat in de verpakking.

• 2402-2020

Make verpakkingsontwerp

Het product zelf is onveranderlijk, maar het doesn''t betekenen dat je het can''t veranderen, kunt u creatief te zijn in het uiterlijk van het product. ik

Ontvang de laatste prijs? We reageren zo snel mogelijk (binnen 12 uur)