• 1607-2020

Fabrikant van papierblikjes: procesvereisten voor het maken van theepapierblikken

Theepapierblikken en blikjes voldoen niet alleen aan de algemene eisen van voedselveiligheid, stofdicht, vochtbestendig en waterdicht. Nu stellen mensen ook hoge eisen aan de voortreffelijkheid van de buitenverpakking van het product. Theepapierblikken en papierblikken hebben een plaats in de verpakking en hebben niet alleen conventionele eisen. Het moet ook in overeenstemming zijn met het esthetische ontwerp en de productie van mensen.

• 1507-2020

Voorraadbus

Conservenblikken zijn de meest voorkomende vorm van voedselverpakkingen. Er zijn verschillende vormen voor de items in de verpakking van de voedseldrum. Bijvoorbeeld gedroogd fruit, jam, gedroogde poeders, snoep. Voedselcilinderblikken zijn gemaakt van voedselwit karton + gecoat papier van voedingskwaliteit. Geschikt voor high-end snoep, chocolade, enz. Het is klein en handig, wat handig is voor het weergeven en promoten van bedrijven en supermarkten.

• 1407-2020

Weet je waarom voedsel in blikjes moet worden verpakt?

Onze productie is altijd rond de hoofdlijn van roll-up papieren blikken geweest. Waarom passen rolblikken bij ons? We hechten veel belang aan hygiëne en alle voedselverpakkingen zijn zeer streng. Vanwege de eigenschappen van de blikken: Allereerst is het vochtbestendige aluminiumfoliepapier dat wordt gebruikt voor de binnenwand van de blikken van de blikken, naast het bevatten van aluminium, de oppervlaktefilm volledig PE van voedingskwaliteit. Voor het proces maken we ook gebruik van heatsealbehandeling, qua sealprestaties ook direct te vullen met water, zonder luchtlekkage. Het aluminium deksel van het gemakkelijk te trekken papieren blik is gemaakt van aluminium. Het blik is vertind blik en heeft een laagje voedingsolie.

• 1307-2020

Wat zijn de voordelen van papieren blikverpakkingen?

Met de toename van het nationale milieubeschermingsbeleid en het bewustzijn van mensen over milieubescherming, neemt de vraag van de markt naar milieuvriendelijke papieren verpakkingen toe. Als een soort papieren verpakking hebben papieren blikjes ook de voorkeur van verschillende industrieën, vooral de voedingsindustrie. Wat zijn dus de voordelen van het kiezen van papieren blikken voor voedselverpakkingen?

• 1007-2020

Wat zijn de voordelen van blikken van kraftpapier?

Zoals we allemaal weten, gebruiken steeds meer producten op de markt papieren blikverpakkingen en wordt de reikwijdte van de betrokken industrie steeds breder. Papieren blikken zijn gemaakt van papier als grondstof en zijn gemaakt van natuurlijke en milieuvriendelijke materialen. Met de beperkingen van het land op plastic verpakkingsproducten, heeft de verpakking van papieren blikjes meer aandacht en toepassing gekregen, vooral in de voedingsindustrie.

• 0807-2020

Wat is het verschil tussen CMYK- en steunkleuren?

CMYK-dat wil zeggen cyaan, magenta (magenta), geel en zwart, deze vier kleuren kunnen gewoonlijk worden gereproduceerd door deze vier kleuren in druk;

• 0707-2020

Wat is CMYK?

CMYK wordt ook wel de afdrukkleurmodus genoemd, zoals de naam doet vermoeden voor afdrukken. Er is een groot verschil met RGB: RGB-modus is een kleurmodus voor schermweergave, je kunt de inhoud nog steeds op het scherm zien in een donkere kamer;

• 0607-2020

De op maat gemaakte afdichtingstape

De afdichtingstape wordt ook wel bopp-tape, verpakkingstape, enz. Genoemd. Het gebruikt BOPP biaxiaal georiënteerde polypropyleenfilm als substraat en brengt de drukgevoelige lijmemulsie na verhitting gelijkmatig aan om 8 μm-28 μm te vormen.

• 2606-2020

Wat zijn de verschillen tussen het drukken van boeken en tijdschriften en het drukken van tijdschriften?

Het belangrijkste probleem van het publiceren van boeken en het drukken van tijdschriften is hetzelfde in bindende zin. Het drukken van tijdschriften is ons gewone en veelvoorkomende boek, zoals schoolboeken.

• 2506-2020

Dragon Boat Festival

Het Dragon Boat Festival, ook bekend als het Duanyang Festival, Dragon Boat Festival, Chongwu Festival, Dragon Festival, Zhengyang Festival, Tianzhong Festival, etc. Het festival vindt plaats op de vijfde dag van de vijfde maanmaand en is een traditioneel Chinees volksfestival .