• 2804-2020

Factoren van technische vereisten voor nieuwe producten in verpakkingsontwerp

Met de vooruitgang van de menselijke beschaving komen er voortdurend nieuwe producten bij. Sommige nieuwe producten hebben betrekking op gebieden waar mensen nog nooit eerder bij betrokken zijn geweest, zoals micro-elektronica, supergeleiders, biologische genproducten, nanotechnologie, enz.

• 2404-2020

Nieuwe vormen van verpakkingsontwerp

Het ontwikkelingsproces van verpakkingsontwerp is ook het ontwikkelingsproces van verpakkingsvorm. Elke verpakkingsperiode heeft zijn eigen merkopdruk. De ontwikkeling van verpakkingsvorm weerspiegelt ook de ontwikkeling van de menselijke beschaving en technologie, de productie van nieuwe producten en de verandering van consumptievorm.

• 2304-2020

Ontwikkeling van milieuvriendelijke verpakkingen

In de begintijd van de mensheid werd de snelle economische ontwikkeling uitgevoerd door natuurlijke hulpbronnen zonder aarzeling te plunderen. De mensheid nam ook wraak. Aantasting van het milieu, veelvuldige natuurrampen en abnormale klimaten, alle direct bedreigde menselijke overlevingen en goederen De reden waarom verpakkingen door iedereen "vuilniscultuur" worden genoemd, is vanwege het onderzoek naar en de ontwikkeling van verpakkingen en het verpakken van alternatieve materialen, de recycling van afvalverpakkingen is ontwikkeld en een nieuwe industrie is gevormd.

• 2204-2020

Ontwikkeling van plastic verpakkingen

In 1936 werd de thermoforming van plastic folie de warmtekrimpverpakkingstechnologie van vleeswaren. Later werd de vacuümtechnologie gecombineerd om de houdbaarheid van vleeswaren te verlengen. De vooruitgang van de kunststof giettechnologie, met zijn kostenvoordeel, is niet kwetsbaar. Dergelijke kenmerken hebben geleidelijk veel glazen flessenverpakkingen vervangen. Daarnaast is de originele metalen knijpbare slang ook geleidelijk vervangen door plastic drankblikjes.

• 2104-2020

Ontwikkeling van glazen verpakkingen

De oorsprong van glas en Egypte. Al in de 16e eeuw voor Christus vond de oude Egyptische wijn de methode uit om glazen containers te produceren met behulp van de hot stone-methode.

• 2004-2020

Ontwikkeling van kartonnen verpakkingen

Papieren verpakkingen zijn heel eenvoudig in vormgeving en de vorm verandert naargelang de vraag van de markt. Het is eenvoudig op tijd te implementeren. Bijvoorbeeld: gebruik dakramen op verpakkingen. Tegen 2015 heeft de Chinese markt voor papierproducten een groot potentieel.

• 1704-2020

De vraag naar marktconcurrentie - de continue verrijking van verpakkingsvormen

De ontwikkelingsgeschiedenis van geïndustrialiseerde verpakkingen is niet alleen de geschiedenis van de ontwikkeling van verpakkingsmaterialen en productieprocessen, maar ook de geschiedenis van voortdurende veranderingen in verpakkingsvormen om zich aan te passen aan veranderingen in de marktconcurrentie.

• 1604-2020

De ontwikkeling van de warencirculatie - de vorming van verpakkingsindustrialisatie

Met de vooruitgang van de menselijke wetenschap en technologie, vooral na de Europese industriële revolutie, zijn de commerciële circulatiemethoden sterk ontwikkeld. De opkomst van zeevervoer en spoorvervoer, zodat de daaropvolgende ontwikkeling van wegen en luchtvervoer het bereik van de goederencirculatie heeft uitgebreid tot wereldwijd, onder dergelijke omstandigheden moet de verpakking worden geïndustrialiseerd om te voldoen aan de behoeften van de goederencirculatie en de geleidelijke verandering in de verkoop methoden.

• 1504-2020

De uitvinding van de papierproductie- en printtechnologie is de vooruitgang van verpakkingstechnologie en materialen

Papiermaken is een van de vier belangrijkste uitvindingen in het oude China. Door de opkomst van papier zijn dure verpakkingsmaterialen zoals zijde, brokaat enz. Geleidelijk vervangen. In de 19e eeuw heeft de technologie voor het maken van papier grote vooruitgang geboekt, waardoor in korte tijd veel kan worden bedrukt. Kopiëren wordt mogelijk.

• 1404-2020

De opkomst en ontwikkeling van het bedrijfsleven - de belichaming van de functie voor het promoten van verpakkingen

De ontwikkeling van de handel heeft concurrentie in de handel veroorzaakt en handelaren hebben het uiterlijk en de ontwikkeling van handelsmerken en verpakkingen gepromoot om de geloofwaardigheid van hun producten te behouden.