• 0704-2020

Waarom zouden we de studie van de kunst van de verpakking van het product en decoratie?

Het is praktisch omdat het is ontworpen en geproduceerd voor de bescherming, verkleden en promotie van goederen. Zonder dit doel, is er geen dergelijke kunst. Bovendien is de combinatie ervan en specifieke industriële technologie zegt dat het is kunst omdat het gebruik maakt van het schilderen, kalligrafie en andere artistieke middelen om een ​​speciaal type van schoonheid, dat wil zeggen, tinten en patronen die verfraaien grondstoffen te creëren.

• 0304-2020

Het aardewerk tijdperk van de verpakking

De oorsprong van aardewerk in ons land is heel vroeg. In 1962, aardewerk opgegraven meer dan 8000 jaar geleden in Xianren Cave, Wannian County, Jiangxi. Vooral in de late periode van het nieuwe tijdperk, heeft de technologie van het maken van keramiek een zeer hoog niveau bereikt. Mensen gebruiken natuurlijke rode IJzererts pigmenten en mangaan pigmenten tekenen patronen op aardewerk en verbranden ze in prachtige gekleurde aardewerk.

• 0204-2020

De oorspronkelijke vorm van de verpakking-een container bij het nastreven van schoonheid

Vanuit het concept van de verpakking van vandaag, kan een container niet worden beschouwd als een echte verpakking, maar het heeft een aantal basisfuncties van de verpakking, zoals het beschermen van beschermde voorwerpen, handig gebruik en het dragen, enz., En de ontwikkeling geschiedenis van de containers is vrij lang het ook bevorderde de productie van verpakkingen.

• 0104-2020

De functie en verpakkingsvorm

Uit de ontwikkeling en evolutie van verpakkingen, kunnen we duidelijk zien de voetafdruk van de menselijke beschaving en vooruitgang. Packaging design als een culturele vorm van de menselijke beschaving. Het begrijpen van de ontwikkeling en evolutie heeft een zeer praktische betekenis voor de hedendaagse ontwerp werk.

• 3103-2020

Materiële elementen in verpakkingsontwerp

Het materiaal element de textuur en structuur van het oppervlak van het materiaal gebruikt voor de verpakking van het product. Het treft vaak het visuele effect van de verpakking van het product. De beste werking van het produkt kan worden bereikt door verschillende oppervlakteveranderingen of oppervlaktevormen van het materiaal. Verpakkingsmaterialen, papier of plastic materialen, glasmaterialen, metaalmaterialen, keramische materialen, bamboe hout materialen, zoals samengestelde materialen hebben verschillende textuur mechanisme effecten. Met behulp van verschillende materialen en goed te combineren en configureren van hen kan de consument met nieuwigheid, kou, of luxe. Het voelt dat het materiaal element is een belangrijke schakel in het ontwerpen van verpakkingen, en het rechtstreeks van invloed op de algemene functies en economische kosten van verpakkingen, productie en verwerking van methoden, en de recycling en verwijdering van verpakkingsafval.

• 2703-2020

Tekst Design for Packaging Design

De tekst is een symbool dat vervoert gedachten, uitwisselingen gevoelens en informatie, drukt de inhoud van een bepaald onderwerp, de merknaam, productnaam, verklarende tekst, reclametekst, en fabrikant, bedrijf of verkoop eenheid op de verpakking van het product. Het weerspiegelt de wezenlijke inhoud van de verpakking en ontwerpen van de verpakking.

• 2603-2020

Wat u moet weten over kleur ontwerp

Kleur ontwerp neemt een belangrijke positie in het ontwerpen van verpakkingen. Kleur is een belangrijke factor in de verfraaiing en het benadrukken van producten. Het gebruik van verpakkingen kleur is nauw verwant aan het hele concept van het schilderen van het ontwerp en de samenstelling. Verpakking kleur vereist afvlakken en egaliseren. Dit is een hoge mate van verfijning en verfijnen van de kleur. Het is gebaseerd op mensen en verenigingen en gewoonten. Het is sterk overdreven en verkleurd. Het is een middel verpakkingstechniek. Tegelijkertijd moet de kleur van de verpakking ook worden onderworpen aan proces, materialen, toepassingen en beperkingen op afzetgebieden.

• 2503-2020

Wat zijn decoratieve afbeeldingen?

Decoratieve graphics zijn verdeeld in twee types: figuratief en abstract methoden. Cijfers van figuren, landschappen, dieren of planten worden gebruikt als verpakking symbolische afbeeldingen om de inhoud drukken en attributen verpakking. Abstract werkwijzen worden meestal gebruikt voor de vrije hand, met behulp van abstracte punten. De geometrische patronen van lijnen en vlakken, kleurblokken of textuurgevolgen vormen tekeningen. Ze zijn beknopt, in het oog springende, en hebben een gevoel voor vorm. Zij zijn ook de belangrijkste uitingen van verpakking en decoratie. Meestal is de concrete vormen en abstracte uitdrukkingen zijn niet onafhankelijk in de verpakking en decoratie design. Worden gecombineerd.

• 2403-2020

Wat zijn fysieke graphics?

Gebruikmakend van het schilderen technieken, fotografische portretten, enz., Schilderij is het belangrijkste manifestatie van verpakking en decoratie design. Tekeningen zijn gemaakt volgens de behoeften van de totale verpakkingsconcept en dienen de goederen. Vergeleken met de camera foto, heeft het de kenmerken van keuzevrijheid, verfijning en generalisatie, Schilderen is zeer intuïtief en geniet van het plezier. Het is een manier om bekendheid te geven, te verfraaien en te verkopen producten.

• 2303-2020

Grafisch ontwerp voor packaging design

De graphics van de verpakking en decoratie voornamelijk betrekking op het imago van het product en andere ondersteunende decoratieve beelden. Als de taal van ontwerp, de graphics zijn de interne en externe componenten van het beeld uit te drukken, en om informatie over te brengen aan de consument in de vorm van visuele beelden. De graphics van de verpakking en decoratie voornamelijk betrekking op het imago van het product en andere ondersteunende decoratieve beelden. Als de taal van ontwerp, de graphics zijn de interne en externe componenten van het beeld uit te drukken, en om informatie over te brengen aan de consument in de vorm van visuele beelden.