• 2206-2020

De belangrijkste punten van papierdoosion

De basiskartonnen dozen van papieren verpakkingen hebben overeenkomstige internationale normen. De belangrijkste kartonnen materialen zijn langvezelige kartonnen die voldoen aan de internationale langnet specificaties. Dit soort karton is gebleekt met zwavelzuur.

• 1806-2020

papieren kom

Een papierbak gemaakt door mechanisch ruw papier (wit karton) gemaakt van chemisch houtpulp mechanisch te verwerken en te lijmen, met een komvormig uiterlijk.

• 1506-2020

Veelgebruikte papieren verpakkingsmaterialen-kraftpapier

De grijze kleur van kraftpapier zelf geeft het een rijke en kleurrijke connotatie en een eenvoudig gevoel van dikte, dus zolang er een set kleuren wordt gedrukt, kan zijn innerlijke moed worden gerealiseerd. Vanwege de lage prijs en economische kenmerken gebruiken ontwerpers het graag Kraft-papier als verpakking.

• 1206-2020

Veelgebruikte papieren verpakkingsmaterialen-karton

Papierstoringen zijn onder meer papierstoringen in wit en glaspapier. Papierstoringen zijn sterk, wit en glad. Het oppervlak van het glazen karton is rijk aan glans en het oppervlak van het glazen ivoorkarton heeft ivoorpatronen. De prijs van karton is relatief duur en wordt daarom over het algemeen gebruikt voor het verpakken van hoogwaardige producten zoals geschenkdozen, cosmetische dozen en labels.

• 1106-2020

Veelgebruikte papieren verpakkingsmaterialen-offsetpapier

Offsetpapier heeft het verschil tussen enkelzijdig en dubbelzijdig. Offsetpapier bevat een kleine hoeveelheid katoen en houtvezels. Het papieroppervlak is wit en glad, maar de witheid, compactheid en gladheid zijn lager dan die van gecoat papier.

• 1006-2020

Veelgebruikte papieren verpakkingsmaterialen bekleed papier

Gecoat papier is onderverdeeld in enkelzijdig en dubbelzijdig. Het papier is wit, zeer glad, sterk hechtend, sterk waterbestendig en de inkt kan na het afdrukken een helderwitte achtergrond vertonen. Het is geschikt voor afdrukken in meerdere kleuren, kleur na afdrukken Helder, rijk aan laagveranderingen, duidelijke afbeeldingen, geschikt voor het afdrukken van geschenkdozen en exportblikken voor verpakkingen en hang-tags, laagglans dun gecoat papier is geschikt voor doospapier, flesstickers , ingeblikte stickers en productmonsters.

• 0906-2020

Veelgebruikte papieren verpakkingsmaterialen-whiteboard

Whiteboardpapier heeft twee soorten grijze achtergrond en witte achtergrond, de textuur is stevig en dik

• 0806-2020

Gebruikelijke kartonnen verpakkingsmaterialen, specificaties en afmetingen

Als verpakkingsmateriaal hebben papieren verpakkingsmaterialen ongeëvenaarde voordelen van andere verpakkingsmaterialen, zoals: hun bronnen zijn relatief breed, de prijs is relatief goedkoop, ze hebben een goede elasticiteit en taaiheid, ze hebben een goede bescherming voor de verpakte objecten en ze zijn mechanisch bediend.

• 0506-2020

Positioneringsbeslissing in basisverpakking

De beslissing om te positioneren is om alle verzamelde gegevens te verzamelen, een vergelijkende analyse te maken van de basisvereisten van het ontwerp van verpakkingen en decoratie, en vervolgens op basis van sterke punten en zwakke punten te vermijden, en ten slotte vast te stellen wat moet worden weergegeven en wat moet worden benadrukt.

• 0406-2020

Wat zijn de kenmerken van een uitstekende verpakking?

Uitstekende verpakking is de sleutel tot het creëren van een succesvol merk en het ontwerp van de verpakking is niet beperkt tot logo-ontwerp en grafisch ontwerp. Om een ​​succesvol product voor het ontwerpen van verpakkingen te creëren, is het noodzakelijk om consumenten te begrijpen en trends te begrijpen. En vertrouwd met allerlei concurrerende grondstoffen.